Kaip gera ir smagu kelionėje!

Pagaliau išaušo ilgai lauktos kelionės rytas. Visi 5a kl. mokiniai susėdome į autobusą ir pajudėjome Kernavės link. Autobuse buvo linksma, tryško energija, daug bendravome ir džiaugėmės vieni kitais. Su mumis vyko ne tik auklėtoja, bet ir profesionali gidė Daiva. Ji pasakojo daug įvairių istorijų apie pravažiuojamas ir lankomas vietas, organizavo viktoriną, mokė finansinio raštingumo.
Atvykus į Kernavę mus pasitiko tirštas rūkas. Tame rūke stūksojo nuostabaus grožio bažnyčia ir milžiniški piliakalniai. Gavome iš gidės įdomią užduotį – surasti ir suskaičiuoti piliakalnius bei juos išvardinti. Skubėjome, stengėmės, buvome pavargę nuo klaidžiojimo rūke, šlapi ir purvinoki kaip paršiukai, tačiau atlikę užduotį. Toliau patraukėme link Senosios Kernavės gyvenvietės, apsilankėme daugelyje trobų, užkandome, nusipirkome suvenyrų, niekučių ir tęsėme kelionę Trakų pilies link.Trakų pilyje virtome mokslininkais, tyrinėjome pilies vidų, radinius ir artefaktus. Matėme daug senovinių indų, ginklų, karališkų drabužių, paveikslų, pro langus gėrėjomės nuostabiu rudenišku kraštovaizdžiu. Išėję į pilies kiemą vėl tapome vaikais: žaidėme, bėgiojome, stebėjomės šiurpiomis bausmių vykdymo priemonėmis, darėme daug linksmų nuotraukų. Netrukus žingsniavome link Šokolado muziejaus. Čia labai skaniai kvepėjo. Muziejuje varvinome seilę žiūrėdami į spalvotas šokolado skulptūras: drakonus, princus, princeses, indėnus ir įvairius gyvūnus. Mūsų nuostabai, viskas buvo pagaminta iš saldžiojo šokolado! Taip ir norėjosi paragauti drakono sparno ar kokio jaguaro ausies!
Paskutinis kelionės tikslas – III Kauno fortas. Mus pasitiko ir lydėjo senas kareivis. Jis buvo pavargęs, alkanas, tad, pirmiausia, nuėjome į forto virtuvę gaminti sriubos iš kirvio koto. Pavalgę tęsėme pasivaikščiojimą po tunelius. Kareivėlis papasakojo bauginančią istoriją apie požemyje pašautus du lietuvių kareivius, kurių dvasios, sakoma, dar ir dabar ten vaikšto. Kai kurie vaikai iš mūsų klasės matė tas dvasias, viena iš jų sekė iki pat autobuso. Tai buvo kraupu.
Tiek įspūdžių, nuotykių, patirčių! Mes pavargome, bet ši ekskursija pati geriausia iš visų!!!